Party time!

4 jun

Zaterdag 26 mei we dan EINDELIJK mij 18de verjaardags feest en het was echt super! Dit was zeker m’n beste feest tot nu toe, maar dat kan ook niet anders als er een zwembad aanwezig is ;D

Het begon allemaal zaterdag ochtend, toen ben ik met Monique de laatste boodschappen gaan doen. Rond 4 uur kwamen m’n vriendinnen me helpen met het voorbereiden van het eten, het versieren van de tuin en de ballonnen ophangen vanaf de bushalte tot aan m’n huis. Het weer was echt super en om 8 uur ’s avonds begon het al aardig vol te lopen met mensen, maar natuurlijk moest er nog een hoop gebeuren en was ik nog bezig met omkleden, opmaken etc. Maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen! Er waren zo’n 40 mensen en het was ongelovelijk gezellig. Van mn klas heb ik een heel mooi horloge gehad, dus ben voortaan optijd ;D
In m’n tuin heb ik een zwembad, en hoe kon het ook anders, ik ben met kleding en al erin geduwd… Het was echt super grappig, alleen doet m’n mobiel het nu niet meer, maar geen zorgen, ik heb nog steeds ’t zelfde nummer, alleen ben ik bijna al m’n nummers kwijt.. Uiteindelijk is iedereen in het water geweest, en was het dus m’n eerste echte poolparty! In de avond bleven er 13 vrienden slapen, we lagen door de hele woonkamer en de volgende dag werd het opruimen. Maar het was t zeker waard!

Vorig weekend had ik alweer m’n laatste YFU reunie, we zijn gaan boomklimmen. Ik heb de zwarte ‘piste’ gedaan, maar ’t was ongelovelijk zwaar! (Ik heb ‘m dan ook niet helemaal afgemaakt…) Maar ondanks dat ben ik wel trots ;D Om 6 uur gingen we terug naar het verblijf en we waren nog geen 5 min in de auto en het begon echt ongelovelijk hard te hagelen, zoiets heb ik nog nooit gezien! De hagelstenen waren bijna zo groot als golfballen! Het raam van een auto van iemand van onze groep is dan ook stuk gegaan en een hoop auto’s hebben kleine deuken.. Maar het was wel heel gaaf, haha!
Tijdens het weekend hebben we veel gepraat, gegeten en gezongen. Kathleen, een meisje uit Amerika, had twee liedjes geschreven speciaal voor ons ( http://www.youtube.com/watch?v=1XRFqVKrkgc&feature=relmfu  en  http://www.youtube.com/watch?v=E-dzEYzSaAU&feature=relmfu ) en aan het eind was iedereen echt aan het huilen. Nog minder dan een maand en dan is het al over, dat geeft zo’n raar gevoel.. Ik ga dan ook proberen er zoveel mogelijk van te genieten en nog zoveel mogelijk proberen te doen!

Tot over 4 weekjes mijn lieve Nederlanders, dan is die gekke Roos weer terug.
(Daar gaat de rust!)
Liefs, Roos

2 Reacties to “Party time!”

  1. Emely 4 juni 2012 bij 22:43 #

    Je hebt gewoon een poolparty gehad en wij konden daar niet bij zijn!! Zoooo stom! Nu vind ik dat je in Nederland binnekort ook zo’n feest moet gaan geven hoor…
    Het is inderdaad heel jammer voor jou dat het jaar zo snel voorbij is gegaan, maar wij zijn er alleen maar blij mee! We krijgen idd eindelijk onze gekke Roos weer terug ;) Geniet er nog maar even van lieverd, want zodra je weer naar NL komt wordt t weer keihard bikkelen aan school en werk enzo :(
    Dikke kuss Em

  2. Saskia en Gino. Timothy, Jonathan en Victoria. 4 juni 2012 bij 20:27 #

    Lieve Roos,

    Genieten je laatste weken in Frankrijk. Maar vergeet ook niet dat Frankrijk niet aan de andere kant van de wereld ligt. Je hebt in ieder geval een fijne herrineringen en vrienden daar dus het zal altijd een soort thuiskomen voor je zijn.

    Veel liefs,

    Saskia, Gino, timothy, Jonathan en Victoria.

Plaats een reactie